Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2019 14:41 - Мит ли е истинската любов ?
Автор: yasengeorgiev Категория: Тя и той   
Прочетен: 564 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте приятели,в този блог ще обсъдя с вас моите колебания отностно любовта ,любов може да има към всичко,най-вече към себе си,но по специално ще отделя внимание на любовта спомогнала ни да оцеелем и еволюирала,а именно любовта между мъж и жена.

С времето тази любов преминава през много фази,от древността та до ден днешен тя е преминала през много промени дали обаче за добро или лошо никой не знае.

Любов,ако я погледем чисто като явление и оставим на страна всички стереотипи,предрасъдъци,клишета и научни обяснение.Тя е най-искреното и първично чувство в човек,всеки се е родил с любов и я носи в себе си.

В определен етап от земният ни път срещаме любов към определен човек,и пак по специално към противоположен пол към когото имаме привличане.Това е най-старата срещана любов,преди всички материални облаги към които с течение на времето можем да преоткрием друг вид любов.

В началото на развитието си любовта е била рудиментарна,много опростена обичаш някой просто го искаш ако и той теб те иска,нещата са се случвали.С течение на времето се е услужнила,а на някой места със специфична религия дори била забранявана.

След консервативното средновековие и с началото на ренесанса любовта разцъфнала в пълния си потенциал,била по-трудно достъпна от сега ,но истински обичащите се хора правили всичко за да бъдат заедно.


Това беше една сбита и тотално неангажираща ретроспекция на фазите на любовта ,но нека да се върнем във времето което нас ни вълнува,а именно сегашното и сегашната истинска любов съществува ли или вече е мит ? 

Кое ме довежда до тези разсъждения? 
Лични наблюдения,забелязвам дегредацията в отношенията между мъж и жена,светския и материален век в който сме попаднали е замъглило представите ни за истинска любов.Търсим на първо място личния комфорт пред това наистина сърцето да ти бъде обгърнато с любов.Все по-малко жертви се правят в името на любовта,на преден план излиза егоизма и себичността на определеният индивид пред това да направи компромис в името на любовта.Може би е от времето,времето на високи технологии и времето в което всеки е вманиечен по идеята да се развива личностно и да притежава колкото се може повече материални облаги и висок статус в обществото,възможно е и истинската любов да съществува,но да остава в сянка пред суетата в която живеем.

Наскоро си бях помислил,че изживявам така наречената любов,историята наистина си струва,но е прекалено дълга,всичко се случи по естествен начин без никакви користни цели.Уви се разделихме,тежко ми е и продължава да ми е тежко,от една страна се радвам,че го изживявам може би наистина съм определил,че Тя е истинска любов,също така по този начин предизвиквам реакции в себе си които са доста закърнели в повечето хора,както и да е.

Тя вече няма чувства към мен доста тъжно,истинската любов трябва да бъде споделена поне аз така го тълкувам,не ме разбирайте погрешно не съм скептичен понеже аз съм изстрадал и съм претърпял неуспех,наблюденията са ми доста по обширни.

Но какво е тогава истинска любов ?
Питал съм се и преди,това е нещо толкова чисто и неподправено което трудно би оцеляло в днешни дни.Изборът от много възможности ни кара да бъдем много по обезверени към един човек,знаем че и да не се получи с него с друг ще се получи.Повечето пък се съмняват в това човекът до него дали е с него зареди самият него или има някаква друга облага.Манията ни да преследваме винаги най-скъпото,най-актуалното ни е отдалечило несъмнено към това да погледем за НАС кое е най-ценно и кое наистина бихме оприличили като любов,именно че това чувство извира дълбоко от душата ни и наистина се нарича истинска любов.
За мен това е на първо място отдаденост и жертвоготовност,да си готов да изгубиш дори себе си в името на това,твоята половинка да е добре,разбира се любов,чиста без облаги и на трето място вяра,да не се съмняваш дали този човек ти принадлежи,дали ще ти е верен или не,а да го допуснеш най-навътре в душата ти и той там да остане .
Силно вярвам,че въпреки времето в което живеем истинската любов и съществува и също така поне от филмите знам ха-ха ,че за нея трябва да се бориш и да изстрадаш ,ако след всичко преживяно аз отново преоткрия любовта си няма заглавието да е мит ли е любовта,а ще е по-скоро любовта съществува в пълната си сила  :) 
Лек и успешен ден,дано съм накарал поне един четящ да се замисли върху това,а още повече ще се радвам ако не се замисли,а знае че я има защото я преживява :) 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yasengeorgiev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8876
Постинги: 3
Коментари: 1
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930